• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Posted by gen13's peers - - 0 comments


Assalamualaikum

Untuk ruangan terbaru blog ‘biar kalam yang berbicara’,kami telah menyediakan ruangan hari lahir
Sahibah –sahibah generasi 13 atau nama glamournya gen13 of MATRI..hehe
Kami akan mengumpulkan ahli – ahli yang lahir pada bulan tersebut dan akan post list name sahibah setiap awal atau akhir setiap bulan
Sebelum itu,kami nak minta maaflah kepada sahibah-sahibah yang hari lahirnya sebelum dibuat ruangan ini..idea nie baru je tercetus diminda ni..hehe.Tapi jangan risau sebab insya Allah korang semua akan dimentionkan mengikut bulan masing-masing,so tunggu dan lihat jelah yer..
Tujuan ruangan ini dibuat adalah untuk mengingatkan kepada sahibah-sahibah hari lahir sahibah kita yang lain.Mungkin ada yang terlupa atau tak tahu langsung pun tarikh lahir sahibah-sahibah yang lain.Moga ruangan ini dapat menambahkan serta menguatkan lagi ukhuwah yang sekian lama sudah terjalin.
Selain dari sms atau telefon ucapan hari lahir juga boleh dibuat pada chatbox blog ‘biar kalam yang berbicara’..
Semoga Allah sentiasa memberi kekuatan kepada kita semua dan semoga ukhuwah kita yang dibina diatas landasan lillahi ta’ala ini sentiasa dipelihara Allah..jazakillah khairan,barakallahu fik..

Rintihan Hamba

Ya Allah, kami tidak mampu untuk melaksanakan tanggungjawab yang Kau amanahkan kepada kami, melainkan dengan bantuanMu. Oleh itu, bantulah kami untuk melaksanakannya!

Ya Allah, kami tidak mampu memelihara diri kami dari terjerumus ke dalam kemaksiatan kepadaMu, melainkan dengan pemeliharaanMu. Oleh itu, peliharalah diri kami dari keterjerumusan itu!

Ya Allah, bantulah kami untuk benar-benar menjadi HAMBA-Mu!