• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Posted by gen13's peers - - 0 comments

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamu’alaikum w.b.t.

Alhamdulillah, Allah s.w.t. masih sudi mengurniakan pelbagai nikmatNya tanpa henti, samada kita sedar atau tidak, Allah terus memberi tanpa henti. Moga kita tergolong dalam kalangan hambaNya yang bersyukur.

Seperti mana tajuk yang diberi, ana ingin meminta kerjasama & jasa baik semua untuk melontarkan sebarang cadangan dan pendapat berkaitan dengan apa-apa aktiviti yang ingin dijalankan ketika reunion kita tengah tahun ni, insyaAllah.



Buat pengetahuan semua, kertas kerja masih dalam proses dan sangat memerlukan buah fikiran semua dalam menyusunnya. Wallahu a’lam. Semoga Allah memudahkan dan mengizinkan kita untuk mengadakan reunion ini dengan perancangan yang terbaik, di sisiNya, insyaAllah.

Sebarang lontaran idea boleh dibuat di dalam shout box, ruang comment bagi post ini, atau terus memaklumkan kepada ‘izzah zaaba melalui apa-apa sahaja jalan yang didapati (sms, emel, fb, pewaris.net).

Selaku manusia, ana terlebih dahulu ingin mohon jutaan kemaafan andaikata tidak mampu untuk melaksanakan setiap cadangan yang diutarakan nanti. Namun, ana tetap mendoakan agar setiap yang dirancang dapat dilaksanakan sebaiknya, insyaAllah. Allah knows the best!

Kerjasama semua ana dahulukan dengan jazakumullahu khairan katsira.
Barakallahu fik! Uhibbukunna fillah. Wassalam.

Teman yang merindui kalian
..'izzah_zaaba..

Rintihan Hamba

Ya Allah, kami tidak mampu untuk melaksanakan tanggungjawab yang Kau amanahkan kepada kami, melainkan dengan bantuanMu. Oleh itu, bantulah kami untuk melaksanakannya!

Ya Allah, kami tidak mampu memelihara diri kami dari terjerumus ke dalam kemaksiatan kepadaMu, melainkan dengan pemeliharaanMu. Oleh itu, peliharalah diri kami dari keterjerumusan itu!

Ya Allah, bantulah kami untuk benar-benar menjadi HAMBA-Mu!