• RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
Posted by gen13's peers - - 3 comments


Assalamualaikum kawan2 kuh..
waaahhh.. dah lama tak posting, sorry guys..
sebenarnya final exam dah lama habis, tapi tak tau nak post apa..
tapi tiba2 dalam 3 hari yang lepas deknah datang rumah aku and she asked me to post about awa's kenduri.. and here i come~!! semangat2.. hehe~

pada dayariss, jangan arr sedih sangat k sebab awa kawen dulu dari ang.. (hahaha)
i.Allah, setiap orang tu Allah dah letak dah jodoh dengan sapa..
cuma kita je yang tak tau..
relax arr dayah, tengok aku ni.. cool jer.. hehe~
pesanan aku pada kengkawan especially untuk diri sendiri..

"Lelaki yang baik adalah untuk perempuan yang baik, dan penzina lelaki adalah untuk penzina perempuan"
~ Allah tu Maha Adil, bagi orang yang well suited untuk kita sebagai teman hidup, so janganla kita risau, takut dapat laki yang tak berapa baik ka atau sebagainya, coz Allah knows da best who's da perfect partner 4 us..

Bagi aku, kalau kita jenis jaga diri kita, Allah akan bg orang yang jenis jaga jugak kat kita.. (Harap2la, heheh) Aku doakan kita semua dapat teman hidup yang boleh sama-sama lengkap melengkapi dalam menjadi hambaNya...

Lastly, aku nak mintak maaf banyak2 arr pasal tak bagitau kat hampa semua..
actually at that time, pasal awa and pakcik aku nih tak confirm lagi..
tapi relax arr kan, bukan tunggu lama pun..
tup2 dah nak kawen, hehe..
So pada awa, tahniah arr untuk ang coz you have fulfilled 1 of our prophet's sunnah.. Alhamdulillah~
moga ang berbahagia dengan sahibus samahah Al-fadhil ustaz sidek a.k.a bapak sdare aku.. hehe~

made by : ~aNaLok~

3 Responses so far.

  1. kak awa kawin? O my God! Subhanallah.. aa..!alamak, takleh pi..nak pi..nak pi..nak pi.. nanti jangan lupa postkan gambar kawin kak awa..

Rintihan Hamba

Ya Allah, kami tidak mampu untuk melaksanakan tanggungjawab yang Kau amanahkan kepada kami, melainkan dengan bantuanMu. Oleh itu, bantulah kami untuk melaksanakannya!

Ya Allah, kami tidak mampu memelihara diri kami dari terjerumus ke dalam kemaksiatan kepadaMu, melainkan dengan pemeliharaanMu. Oleh itu, peliharalah diri kami dari keterjerumusan itu!

Ya Allah, bantulah kami untuk benar-benar menjadi HAMBA-Mu!